stockholmshelg

Gjorde Sthlm i helgen. Damian va hos sin mormor och Chris och jag var lite överallt =)



Rammstein på fredagen


Vi var på Rammstein på fredagen. Grymt jävla bra. Showen är ju den bästa och jag skrattade så jag grät flera gånger. Skönaste... Tänk en peniskanon som sprutar skum över publiken. Mhm.
När Mein Teil drog igång skakade läktaren så jag trodde hela stolsraden skulle lossna. Såå jäkla mäktigt. Dock så fattar jag inte dessa muppar som hänger i baren, med ryggen åt showen för att köpa pissöl, de som springer fram och tillbaka i gångarna och tjafsar. Varför går de på koncert? Jaja. Skitbra var det i alla fall.
Förband var Deathstars. Mja, inte så rockigt. Skulle vilja se dem på en mindre, mer intim scen. Där tror jag de gör sig bättre.
Damian var lite bitter över att inte få följa med och se två av sina favoritband. Men det var tyvärr 13-årsgräns så han får vänta lite.



eld och fyrverkerier
så att det brände i ansiktet





miniscen 
i mitten av globen





engel



På lördagen hängde vi i Södertälje och avslutade dagen med traditionsenligt besök på Monks. En massa god öl och, musselsoppa till förrätt och till huvudrätt känguru.



mumma



Helgen var som en minisemester och batterierna är laddade. Solen skiner idag och jag hoppas på en tidig vår. Stora planer tar form i mitt huvud och jag behöver bra arbetsväder!


Peace!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0