morgonrutinen

Igår kom min kamera! Jag var som ett barn på julafton och med all rätt. Superbra val av mig =) En Canon 550d med ett vanligt 18-55mm, plus ett 50mm. 

Några testbilder:




Mina favoritobjekt =) Ååh de kommer vara så trötta på mig om ett tag haha...


Idag är jag hemma från skolan, det är en sån dag idag. En dag när man gör bäst i att ta ett par alvedon och bara vara själv.  Jag tog en liten sovmorgon, en kaffe, sen frukost och nu en kopp kaffe till. Det är min rutin för "lediga" dagar. Jag kan verkligen inte äta direkt på morgonen. Sån tur att vi får frukost på skolan =)

Nu ska jag fortsätta leka med kameran!


Take care!

pepp



Så pass pepp att jag startar en ny blogg, som förhoppningsvis mest kommer att handla om min utveckling som fotograf. Eftersom mitt liv mest består av familj, skola och vänner så blir det ju en hel del sånt att vänta också.
Jag börjar med lite hundliv, fotat i höstas...










Tack Sofie för lånet av modeller!


New blog, mostly about photographing but also about my family and friends. First out, the dog pics.

Välkommen till min nya blogg!


RSS 2.0