photo-op




Vad tar han kort på?




Dinosaurieeeer!!




Nästan helt egenhändigt ihoppusslade...




Stolt =)





motvillig

Damian vill inte flytta. Han tror inte på att han ska få nya kompisar. Det duger inte att vi kommer att hälsa på.



Kevin, Liam & Damian



Novalajnen



Damian & Leon



Nellie



Dagiskompis Sara & Damian





sundsta, sol och sand

Jag och Damian var vid Sundstatjärn idag.



Jag chansade på att det var det varmaste vattenhålet



men det var för kallt,
till och med för Damian



vi tittade på spökträd



Damian gungade



jag tittade på



Take care!

fullt ös =)

Tanken med denna blogg är att fokus ska ligga på bilder. Den senaste tiden har jag haft så fullt upp att jag inte ens tittat på min kamera, tyvärr.

Det verkar dock bli lugnare nu. Saker och ting börjar falla på sin plats. Det är så mycket som händer och ändras i våra liv och jag flyter med i svängarna, hur de än ser ut.




Rosendal, Karlskoga
bild från google



Såhär ser huset ut som vi ska flytta till, dock ligger vår lägenhet på kortsidan. Vi skriver kontrakt om ett par veckor och flyttar in i augusti. 


Jag har flyttat runt massor i mitt liv men de senaste elva åren har Karlstad varit mitt hem. Även om det känns lite tråkigt att lämna denna fina stad så är det bra att byta miljö och få någon sorts omstart.

Och så är det ju inte så långt bort.



Peace!

span

Igår tittade vi på en lägenhet i Karlskoga. En rymlig trea i ett gammalt ombyggt arbetarhus. Jag skulle fota men glömde helt bort... Men det spelar ju ingen roll. Får vi den så kommer det bilder tids nog.

Här kommer istället ett filmtips:



http://www.imdb.com/title/tt1172570/


Det var en av de bästa filmerna på länge. Så himla snyggt gjord. Det var verkligen "Clockwork Orange"-vibbar =)
See it!




RSS 2.0