gahh

Det har varit en sån natt...med en liten skitunge som skrikit om mardrömmar med rosa monster (?) och ville komma till våran säng. Jag var verkligen inte på humör och dunkade knytnäven i sängen och skrek "men sov NU".

Jag vet mycket moget, men sen hade vi ett lugnare samtal. Damian förklarade att han "ser ju saker i sina ögon för att han är annorlunda och det är därför han kan se sina spökkompisar". Jahh.

Jag ska erkänna att en kall kår ilade längs min rygg då. Tänk om det är sant, att barn ser sådant som inte vi ser!?






Kommentarer
Postat av: Kajsa

Min mamma brukar säga det, att barn har större "förmåga" att se. Jag har en hel del erfarenheter från när Olivia var i Damians ålder, har jag berättat om det? Eira har också sagt lite roliga grejer ibland.

Vi kan väl ses snart. miss you kompis.

2011-04-14 @ 11:03:46
Postat av: Lilyana

nej det har du inte gjort! Saknar dig oxå, till helgen kan jag nog smita iväg en stund om det passar?

kram

2011-04-14 @ 18:46:05
Postat av: Ingrid

Det ÄR så att barn ser det vi inte ser för dom ser med andra ögon. Barn är mer connectade till det övernaturliga...

Ville bara upplysa dig ;-P

Kram!

2011-04-29 @ 01:53:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0