hemmadag

Jag är hemma idag. Chris är fortfarande på sjukhuset, väntar på en update. Damian är på dagis. Jag ska försöka plocka ihop mig själv lite, rensa tankarna med städ och tvätt. Känner mig sjukt ofokuserad just nu så det är bäst att göra sådant som inte kräver så mycket tankeåtgång...

Senare i eftermidddag ska jag och Damian gå till Sofie och Nova. Vi ska sova över hos dem för första gången. Det blir pizza, film och godis för hela slanten. Jag och Damian gick igenom planeringen igår när han skulle lägga sig och han var mycket bestämd med att han skulle ligga på madrass i Novas rum. Gullungar, undrar hur länge de kommer vara uppe.

Det är så fantastiskt att jag och Sofie, helt oplanerat, fick barn samtidigt. Det skiljer bara tre-fyra månader mellan Nova och Damian. 



Chris, Damian och Nova, november 2006



Damian och Nova, juni 2007



Nova och Damian, juli 2009



Nova och Damian, april 2010



Kommentarer
Postat av: sofie

<3<3<3<3<3<3 goaste ungarna!!

2011-04-08 @ 10:55:07
Postat av: Sanna

Jätte fina bilder! Hoppas ni snart mår bättre..

2011-04-09 @ 21:54:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0