jisses

Framme i Stockholm.

Tåget var försenat.

SJ suger.


Jag gick upp jättetidigt imorse, för att inte stressa och så vidare. Trots detta glömde jag både jacka och linsvätska... Fiffiga jag får koka egen koksaltslösning och tacka fan för att apoteket har öppet en stund imorgon så jag kan köpa riktiga grejer... 

Vi missade även bussen till stan imorse. Jag som var så förberedd hade ju helt glömt att det var röd dag så tiderna stämde ju inte. Som tur är kunde farfar Tommy slänga sig i bilen och rusa ner oss till stationen, tack tack!

Ja och sen var det ju försening på en gång... Vidare så fick vi vackert stanna i Degerfors eftersom det var elfel längre fram. Bussar kom efter nästan en timme och körde till Hallsberg. Där rådde allmän förvirring, vilket tåg skulle vi med, vilka skulle vart och så vidare.

Jaja, fram kom vi i alla fall, en och en halv timme försenade.



Damian o hans baka




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0