m-skogen

Vi var på Mariebergsskogen en snabbis igår.



det var många måsar där,
så många att de får en egen bildserie
en annan dag =)





klappa get,
Damian vägrade,
kan ju bli smutsig!




kikar kossan



micki var med



jag med =)







Annars håller jag mig hemma. Har galet ont i magen och kan knappt äta utan att det hugger till. Men, men, det går väl över det med...

Jag ska maila lite till folk i Rumänien. De områden jag ska hålla mig är madieklimat och gatuhundar. Spännande, spännande!


Peace!

Kommentarer
Postat av: Dennis

Det är en fröjd att se bilderna du tar,du är så duktig!

2011-04-20 @ 10:54:05
Postat av: R

Tack min vän =)

2011-04-22 @ 18:57:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0