mumma

Häromdagen delade jag, Chris och Dennis på en 50-bitars partytallrik från HappyKitchen.




det var jävligt gott och naturligtvis gick det
inte att sluta äta så vi blev proppmätta allihop =)



Damian fick en happy meal
"sushi luktar såå äckligt, ni får aldrig mer äta det"




Jag fick även hem böcker som jag beställde för ett tag sedan.




maffia, droger och skräckisar,
där har ni mig i ett nötskal haha



Ikväll ska Dennis och Chris se på hockey här...blahh...tråkigare kväll får man leta efter...






Kommentarer
Postat av: Malin

Oj det var ingen dålig sushi tallrik!! Gott :)

Söt kommentar från Damian, han blir aldrig nån sushi grabb han inte! ;)

Skönt att Chris mår bättre, fattade inte förrän igår att han varit inne igen :/ Måste läsa bloggen bättre.

Tänker på er <3

Kram!!

2011-04-14 @ 19:42:37
URL: http://ismaochunni.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0