finbesök igår

Igår kom Ida, Nellie och Freia på besök. Åååh så efterlängtade de var! Barnen lekte och härjade, utan en massa bråk och tjafs, och Ida kom med en massa bra inredningstips.




Freia hittade ett äpple




chill på trappan




mästerfotografen



foto: Ida A.
Freia och Damian åker i
Damians egentillverkade rymdskepp



Vi fick ett brev från Karlskoga kommun igår. Damian ska börja på dagis den 19 september. Jag hade tittat ut tre olika förskolor som låg närmast på kartan och sökte till dem. Häromdagen när vi var ute på promenad gick vi förbi en förskola och Damian tyckte att det såg så fint ut och sa att han ville gå där.

Jag tyckte att det var så nära till den och blev lite orolig i tron att jag hade missat ett dagis som låg så nära. När vi kom hem kollade jag och visst var det det dagiset som jag hade satt som förstaval. Och nu är det just det som Damian ska börja på, härligt!


Take care!


Kommentarer
Postat av: ida

tack för igår!!! saknar att ha er nära! även om vi inte ses offtare för de.. men enkelheten. men nu får de bli lite äventyr i kga istället.. å se nu till å skaffa körkort :) kram i massa!!

2011-08-31 @ 12:21:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0