happysad

Det är jävligt upp och ner nu. Jag gör sista dagen på NWT imorgon och jag är skitglad för det för då kan jag fokusera på flytten men samtidigt suger det ju eftersom jag vill jobba där och trivs hur bra som helst. Sommaren har gått alldeles för fort...


Jag är även glad för flytten för den innebär en massa positivt i vårt liv men jag är inte glad för allt jobb och tjafs som blir och speciellt för att vi flyttar från Karlstad. Det är också en sådan sak som jag sa att jag aldrig skulle göra.




en jävla röra är det




mm...




lillfis är hemma från Dubrovnik




och så har jag fått nya skor
av eeelskling <3



Den som har tid på lördag och är jävligt bra på att rensa och slänga är jättevälkommen hem till oss då!





Kommentarer
Postat av: Jolie

Vart har ni flyttat?

2011-08-16 @ 12:52:59
URL: http://mammajolie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0