pyntat

lite jul har vi i alla fall




jag har snott Damians justjärna
till köket





vi har klätt granen




och tomten har fått ett
litet hus



Där går dock min gräns. Inga julgardiner och annat tjafs. Jisses, jag sätter upp gardiner när jag flyttar in och sen rör jag inte skiten. Möjligtvis om de börjar framkalla dammallergi.

Det ska bli kul med jul faktiskt. Förra året firade vi hemma hos oss. Det blir tradition, vi är hemma i år med. Jag vägrar flytta på mig, anpassa mig eller stressa. Mysigt och slappt ska det vara. Och ingen alkohol

Julen är för barn och barn ihop med alkohol är en vidrig kombination. Pinsamma vuxna människor som inte kan bete sig. 

Hm. Röringt inlägg.

Jaja...


Take care!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0