busy week

Den här veckan skulle vara flyt, med inspirerat skrivande... Istället är det obeslutsamhet, villrådighet och huvudvärk som dominerat. Jag hade en tanke, en plan, men som så många gånger blir det inte som jag tänkt och det finns inte tid för gör om, gör rätt. Jag får försöka lappa ihop det som är och lära mig en läxa till nästa gång.


En trevligare upplysning är att jag sen i måndags tränar på gym :O Flera av mina vänner tränar på detta gym och efter många om och men följde jag med. Jag har tränat en gång i mitt liv, och då fuskade jag  och tyckte det var skit och blev "sjuk" så att jag slapp årsmedlemskapet....
Denna gång har jag dock trevligare sällskap, och det är nog det som avgör. I alla fall för tillfället, jag skulle inte gå och träna själv. Så kul är det inte. Men det känns ganska bra med den brännande värken i musklerna och även då jag är klenast i världen  och har typ inga vikter alls på så känns det bra att göra nånting i alla fall.


Idag åker jag till skolan för att försöka redigera det material jag har. Jag hade velat göra det hemma men det gick helt enkelt inte med denna minidator. Jag ska även skriva färdigt min recension och intervju =) Håll tummarna!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0