den sista dagen, typ

Idag var det den sista skoldagen på länge. Nästa vecka börjar vi vår praktik och jag ska vara på NWT. Praktiken håller på i hela fem veckor och det är sjukt spännande och nervöst.
Jag tänker hela tiden att jag har glömt allt och att jag bara kommer att göra bort mig...

Det känns också att det gått väldigt fort. Det var ju typ igår som vi var på Fyrbo och smygfotade folk som gav oss skumma blickar! Fast samtidigt känns det som länge sen. Vi har ju gjort så mycket under det här året.

Efter praktiken är det lite mer skola och sen väntar Rumänien i början på maj. Några veckor till och sen är vi färdiga multijournalister allihopa =)



Här skulle det vara några snygga bilder på mina
fina klasskompisar men,
eftersom min dator är en sopa
så får ni se dem en annan dag



Note to self:
köp ny dator...

Kommentarer
Postat av: Simon

Asch, det var synd. Låter som att klimatet i Rumänien är något annorlunda mot här alltså. Ska börja luska.

2011-02-25 @ 18:08:06
URL: http://strinnholm.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0