ett par öl

Det var ca tre år sen jag och Joanna såg sist. Igår skulle vi äntligen ta ett par öl och snacka ikapp!

Glada Ankan - Jag började med en Jack, Damians hosta hade spridit lite kill även till min hals. Ett par öl blev flera och i vimlet träffade jag på Vera med vän. De var coolt klädda i klargröna mjukisdressar och knallrött hår, vilket i mitt huvud gjordde att de liknade oompa-loompier (Chokladfabriken u know). I alla fall så blev vi medbjudna till efterhäng på Maxim.

Så, när ankan stängde trotsade kylan och begav oss mot Herrhagen. På Maxim tog vi några öl, snacka lite skit, kolla lite dans och träffade på en gammal klasskompis. Strax innan fem drog vi oss hemåt.

All in all, en jävligt bra utgång!

Ikväll ska Chris iväg på poker så jag och Damian får roa oss själva. Jag ska även vara hundvakt. Det kommer nog gå bra, mitt största problem blir att hålla mig vaken då jag gick upp kl.10...
Trevlig helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0