filmtips

Igår kväll såg vi på "I spit on your grave". En tjej, ensam i en stuga, blir överfallen av byfånekillar. Sen... hämnas hon.

http://www.imdb.com/title/tt1242432/

Klyschig story och segstartad men väldigt obehaglig (vilket jag menar är en bra sak). Förutom att tjejen är jävligt snygg så är hon också påhittig i sina straffmetoder. Jag önskar bara att just den biten av filmen varat längre, det var lite det som var det roliga för min del.


Ikväll är Chris i Sthlm/Kga med jobbet och jag roar mig med ytterligare en skräckis. Dennis är ovetandes på väg på "thé", ovetandes om mina onda planer, moahahaha (han hatar skräck). Kvällens heter "Martyrs" och var ett tips av Malin (var annars ska jag får tips ifrån ;)  som sa att det var något av det obehagligaste hon sett, så...  
Låter som en bra film för mig.

Detta med min sjuka fascination av morbida filmer kan vi behandla en annan dag. Hejs!

Kommentarer
Postat av: Anna Iv

Hey hey, vad tyckte du om Martyrs?? Jag har inte vågat se den ännu, har hört att den ska va grymt läskig :/

2011-02-09 @ 16:03:28
URL: http://www.novalajnen.blogspot.com
Postat av: Roza

Se dagens inlägg =) Jag tyckte den var skitbra och ser den gärna igen!//R

2011-02-09 @ 17:39:03
Postat av: Anna

Uuuu, vet inte om jag törs se den faktiskt!! Jag gillar spännande rysare/psykologiska thrillers, men jag är inget större fan av när det blir riktigt nasty, typ som hostel. Brukar må skitdåligt efter jag sett såna filmer, så jag kanske gör bäst i att avstå från denna :P

2011-02-10 @ 01:46:32
URL: http://www.novalajnen.blogspot.com
Postat av: Roza

Ptja, eller så kan du titta typ mitt på dagen iaf =)

2011-02-10 @ 07:54:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0