I brist på annat

Jag är sjuk så i brist på annat snnor jag denna:
50 saker du inte visste om mig - take that for an update
1. Jag kan inte sova om... det låter, ens det minsta lilla.
2. Jag har alltid älskat att…vara fri.
3. Jag äter…nyttigt, med väldigt mycket kött.
4. När jag tittar på TV ser jag helst…en bra film, helst skräck.
5. Jag skulle dö om jag var tvungen att leva utan…jag klarar mig nog bra utan det mesta, ensambarn ffs.
6. Jag är stammis... för tillfället på Happy Kitchen.
7. En människa jag verkligen stör mig på är…offer och falska människokr.
8. Jag har bestämt mig för att…vara mer glad och positiv.
9. Jag klarar inte av människor som…inte är ärliga och som bara tar utan att ge tillbaka.
10. Jag vill att folk ska tycka att jag är…rak och trevlig.
11. Jag blir sällan…den som ger sig i en konflikt, på både gott och ont.
12. Jag läser helst…fantasy och skräck.
13. Det gulligaste jag vet är…små barn som sover.
14. Jag skulle vilja resa bakåt i tiden och uppleva…70-talet
15. Jag undviker helst…samlingar med barn.
16. Jag tycker det är mysigt med…att umgås med mina nära.
17. När jag var 16 år…träffade jag Chris som jag är gift med idag, 10 år senare :O
18. Min medfödda talang är…oftast kunna se olika perspektiv och motiv på människors beteende.
19. Jag har varit besatt av…sprita av hela köket om någon animalisk produkt ens fisit där.
20. Jag svär…en del faktiskt.
21. Den som känner mig allra bäst är…ingen, alla vet olika bitar, men ptja Sofie tror jag.
22. Jag gråter alltid när…hysteriskt galet arg.
23. Min drömkille är…ärlig och öppensinnad samt har ett bra mycket lugnare humör än jag.
24. Jag vågar inte…vara still för länge i naturen av rädsla för alla kryp.
25. Jag har jättedåligt…minne, jag har alltid saker som jag glömt eller tappat bort, inte kul.
26. Jag vaknar INTE ofta… aldrig, jag vaknar jättelätt och ofta....
27. Jag gillar att pyssla med…lego.
28. Jag både älskar och hatar…mitt humör.
29. Jag är ganska ointresserad av…andras barn (undantag finns)
30. Jag dricker inte…lightdrycker med jävla aspartam.
31. I högstadiet hade jag…det jävligt roligt men jävligt stökigt
32. Jag har bott…på många ställen både i fd Jugoslavien och Sverige men är i Karlstad sen 1999.
33. Min framtidsdröm är att…ha ett jobb där jag styr mina egna tider.
34. Jag har kysst…en jävla massa tjejer och killar.
35. Jag har insett att…jag är jävligt egoistisk, innerst inne.
36. Jag är för…ärllighet och emot…ett liv självuppoffring.
37. Trots att det är vanligt så har jag aldrig… velat flytta till hus.
38. Jag vill köpa…en jävla massa saker, vilket jag eg tycker är tragiskt.
39. Jag har spelat…fiol.
40. Det är rogivande att…dundra på jättehög musik och städa.
41. Jag är helt värdelös på…att plocka undan efter mig själv.
42. Jag kan inte vara tyst om…någon är uppenbart jävla korkad och störig.
43. Jag är ständigt på jakt efter…lugnet.
44. Jag är en utpräglad…hemmamänniska.
45. Jag har dansat…mycket men tyvärr inte så ofta längre....
46. När jag var liten ville jag bli…operasångerska eller veterinär.
47. Nåt jag ångrar att jag aldrig lärde mig är...att stå upp för mig själv liitelite tidigare.
48. Folk blir ofta förvånade när jag berättar att…jag har varit vegan i 7 år.
49. Jag tröttnar ganska lätt på…slentrian.
50. Jag är aldrig sugen på...godis!
50 saker du inte visste om mig - take that for an update
1. Jag kan inte sova om... det låter, ens det minsta lilla.
2. Jag har alltid älskat att…vara fri.
3. Jag äter…nyttigt, med väldigt mycket kött.
4. När jag tittar på TV ser jag helst…en bra film, helst skräck.
5. Jag skulle dö om jag var tvungen att leva utan…jag klarar mig nog bra utan det mesta, ensambarn ffs.
6. Jag är stammis... för tillfället på Happy Kitchen.
7. En människa jag verkligen stör mig på är…offer och falska människokr.
8. Jag har bestämt mig för att…vara mer glad och positiv.
9. Jag klarar inte av människor som…inte är ärliga och som bara tar utan att ge tillbaka.
10. Jag vill att folk ska tycka att jag är…rak och trevlig.
11. Jag blir sällan…den som ger sig i en konflikt, på både gott och ont.
12. Jag läser helst…fantasy och skräck.
13. Det gulligaste jag vet är…små barn som sover.
14. Jag skulle vilja resa bakåt i tiden och uppleva…70-talet
15. Jag undviker helst…samlingar med barn.
16. Jag tycker det är mysigt med…att umgås med mina nära.
17. När jag var 16 år…träffade jag Chris som jag är gift med idag, 10 år senare :O
18. Min medfödda talang är…oftast kunna se olika perspektiv och motiv på människors beteende.
19. Jag har varit besatt av…sprita av hela köket om någon animalisk produkt ens fisit där.
20. Jag svär…väldigt mycket.
21. Den som känner mig allra bäst är…ingen, alla vet olika bitar, men ptja Sofie tror jag.
22. Jag gråter alltid när…hysteriskt galet arg.
23. Min drömkille är…ärlig och öppensinnad samt har ett bra mycket lugnare humör än jag.
24. Jag vågar inte…vara still för länge i naturen av rädsla för alla kryp.
25. Jag har jättedåligt…minne, jag har alltid saker som jag glömt eller tappat bort, inte kul.
26. Jag vaknar INTE ofta… aldrig, jag vaknar jättelätt och ofta....
27. Jag gillar att pyssla med…lego.
28. Jag både älskar och hatar…mitt humör.
29. Jag är ganska ointresserad av…andras barn (undantag finns)
30. Jag dricker inte…lightdrycker med jävla aspartam.
31. I högstadiet hade jag…det jävligt roligt men jävligt stökigt
32. Jag har bott…på många ställen både i fd Jugoslavien och Sverige men är i Karlstad sen 1999.
33. Min framtidsdröm är att…ha ett jobb där jag styr mina egna tider.
34. Jag har kysst…en jävla massa tjejer och killar.
35. Jag har insett att…jag är jävligt egoistisk, innerst inne.
36. Jag är för…ärllighet och emot…ett liv självuppoffring.
37. Trots att det är vanligt så har jag aldrig… velat flytta till hus.
38. Jag vill köpa…en jävla massa saker, vilket jag eg tycker är tragiskt.
39. Jag har spelat…fiol.
40. Det är rogivande att…dundra på jättehög musik och städa.
41. Jag är helt värdelös på…att plocka undan efter mig själv.
42. Jag kan inte vara tyst om…någon är uppenbart jävla korkad och störig.
43. Jag är ständigt på jakt efter…lugnet.
44. Jag är en utpräglad…hemmamänniska.
45. Jag har dansat…mycket men tyvärr inte så ofta längre....
46. När jag var liten ville jag bli…operasångerska eller veterinär.
47. Nåt jag ångrar att jag aldrig lärde mig är...att släppa saker lättare, jag är otroligt långsint.
48. Folk blir ofta förvånade när jag berättar att…jag har varit vegan i 7 år.
49. Jag tröttnar ganska lätt på…slentrian.
50. Jag är aldrig sugen på...godis!

Kommentarer
Postat av: Kajsa

Kul att läsa :-) nu vet jag lite mer om dig. krya på dig!

2011-02-16 @ 09:22:53
URL: http://madebyjoe.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0