när vi är sjuka

Idag är det eget arbete på schemat med en föreläsning som börjar kl.16. Jag hade tänkt att gå men det går bara inte. Till råga på snor och host så nyser jag som fan också och är helt enkelt inte världens piggaste.

Damian är ju också sjuk men mycket bättre nu. Han skulle vara hos farmor under tiden jag var borta eftersom Chris jobbar kväll. Nu somnade han på soffan så det är nog bra att vi stannar hemma. I vanliga fall är han som en tjackad duracelkanin så nej, han somnar inte i soffan bara sådär.
Jag hade även en tatueringstid imorse som jag fick avboka. Det känns jäkligt illa. Har väntat så länge och så kan jag inte nu. Förhoppningsvis kan jag få någon avbokad tid snart, annars blir det nog en lång väntan igen...



Sjukt hem

















Me and Damian have a cold. This is what it looks like at our place when we have to stay at home and are bored...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0