studiobesök

Några bilder från Karlstad bästa, nämnligen Fisheye Ink. Var där och fotade i onsdags.

http://www.fisheyeink.se/










Jimmylajnen


min bästa Sofie <3


Tack för att jag får komma och pina er med min kamera!
Love you <3

Igår hade vi kvällsredigering på skolan. Spännande att åka ut i snön då bilens ena vindrutetorkare inte satt fast....Det löste dock fröken Rapinoja med en hårnål =)

Kom hem vi 1 tror jag och tur i oturen att jag är hemma med Damian även idag då  jag var sjuukt trött. Jag brukar ju lägga mig vid 12-1 annars och inte vara såhär trött men jag fick verkligen inte upp ögonen. Tur att jag får ta det lugnt... Har lovat Damian att vi ska gå och köpa glass, när det har slutat snöa =) 

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0