trött, rastlös och förvirrad

Har haft en supertrevlig helg.

Det började med middag med Chris i fredags. Vi var på Tempel och åt lammfilén. Den var jättegod men vi fick vänta på den i säkert 40 min....jaja, de bjöd på efterrätten iaf!

På lördagen var det dags. Den stora tjejfesten hos Malin =) Skitkul med någon mindre onödig incident men så blir det ibland. Overall, en förbannat kul kväll. Förhoppningsvis blir det snart igen. *hint*

Nu till något helt annat. Ibland får jag för mig något, som jag sen inte kan släppa, utan bara villvillvill. Det är väldigt jobbigt, eftersom världen tydligen inte kretsar kring mig och det jag vill kan kräva både tid, pengar och andras engagemang. För det mesta går det över och jag återgår till att vara mitt vanliga logiska jag. Ibland fastnar dock tanken länge och det är sjukt svårt att koppla bort.
Jag har nu hakat upp mig och är så nyfiken, är nog det rätta ordet, och jag villvillvill och egentliggen är det ingen fara. Enda risken är väl att jag gör bort mig lite men det har ju ingen dött av. Men ändå. Jag vågar inte och ja, det får väl vara.  Men ändååååå!
Suck.

Nu, middagsförsök...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0