gårdagen...

...blev inte alls som tänkt. Jag jobbade kväll och hade poliskollen. Tänkte att det skulle bli lite fart med fylla och så vidare att skriva om. Ja... inget mer om det. Hemskt, helt enkelt...


I alla fall skulle jag ut och ta en öl efter jobbet och det blev inte heller som planerat. Ramlade in vid femtiden imorse men jävligt trevlligt hade jag. 


Eftersom jag kom från jobbet hade jag kameran med mig ut så jag slänger in ett par bilder....



träffade fina Jelena




skål




en suspekt kille delade ut klubbor,
han kunde ju ha snott kommuntröjan och doppat dem i
något?




körde runt lite




till slut hamnade vi på trottoarkanten och då
var det dags att bege sig hemåt...


Tack för en kul kväll tjejer!

Kommentarer
Postat av: Jolie

Just det, karlstad ska ju dela ut klubbor för att minska misshandel och bråk i karlstad, eller? Verkar ju skumt. Folk som är fulla och dryga blir väl inte mindre bråkiga av en klubba?

2011-07-23 @ 16:38:19
URL: http://mammajolie.blogg.se/
Postat av: Lilyana

jo, vi drev lite med honom bara =)

2011-07-23 @ 17:23:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0