tomt..

Igår kom min mamma och idag åkte hon med Damian till Stockholm. På tisdag flyger de till Dubrovnik. Första långresan utan mamma&pappa för lillkillen!

Det känns konstigt ska jag säga. Han brukar ju vara  borta på helger och så men nu är det ju så långt bort. Jag är verkligen ingen hönsmamma och ringer aldrig när han är bortrest men det här känns helt annorlunda. Jag kan inte låta bli att tänka att om något händer så är det inte bara att åka och hämta honom.

Men, men, någon gång måste ju vara den första. 

Under tiden passar jag och Chris på att rensa hans rum. En allmän uppmaning till alla berörda:

Köp inte mer leksaker till honom!
Pysselgrejer och sådant som går åt går bra
men absolut ingen mer plastskit!




fisnils


Här finns lite leksaker som vi säljer, pass it on!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0