ettan

Efter nästan en veckas väntan så kom den ut. Min atikel om lille River som dog...








Min idé, mina artiklar o mina foton.
Känns jääävligt nice!

Det var en ganska jobbig intervju, men jag tycker att det gick banska bra. Det jobbigaste tycker jag var att fota Rivers saker. Att ta i något så viktigt som bevarar minnet av någon som inte är kvar.
Jag hoppas att de berörda är nöjda och är tacksam för att ni valde att dela med er berättelse till mig.



My (second) article in the local newspaper. About a mother that lost her almost full term baby due to mistakes made by the medical staff.

Kommentarer
Postat av: Jolie

Usch vad hemskt. Jobbar du som reporter? :-)

2011-03-05 @ 12:58:28
URL: http://mammajolie.blogg.se/
Postat av: Lilyana

jo verkligen

nej, jag pluggar till det o har praktik på nwt nu i fem veckor =)

2011-03-05 @ 13:29:07
Postat av: Zarah

Vi är/var nöjda, men det vet du ju. Du gjorde ett bra jobb.



Jag kan typ koppla bort det jobbiga i allting och se det objektivt (tror jag måste det, annars skulle jag nog dö). Trodde inte det kunde vara jobbigt för någon annan.

2011-03-16 @ 22:56:37
URL: http://fluflu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0