fruset värre

Igår var jag ju på ett jobb i Oslo. Var på ett bygge och fotade och det var så förbannat kallt så jag kunde knappt hålla pennan och skriva...
Fotografen och jag fick stå ute och vänta i typ en timme! Det blåste så att man knappt kunde gå, så kallt som fan var det...

Trots kylan och blåsten så tyckte jag att Oslo verkar vara en fin och spänannde stad. Planerar en helgtripp med älsklingen, när det blir varmare. Operahuset var väldigt mäktigt, gäller bara att få igenom att gå på en opera ;)




inte så bra kort men, som sagt, det var jävligt kallt...



Damian nu: man kan ju äta gris....Hur gör man julskinka?....Man gör den av gris, det förstår jag ju men hur gör man den så krispig?

min lilla rocker =)
tack Dennis för snygga pirat-bandanan!
(och inlinsen)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0