idag är inte en vanlig dag

för det är Chris födelsedag <3 Grattis gullet, love u!


Igår var hans mamma & Tommy här, tillsammans med Chris mormor, morfar och gubben Johan ;)


födelsedagsbarnet med familj



svärmor =)



grabbarna grus, där de trivs bäst =)



Idag sjöng jag o Damian för honom och för en stund sen var hans pappa här och firade.

För övrigt en lugn helg, med en fortfarande febrig liten Damian. Som tyvärr inte håller sig lugn...  Imorgon börjar den näst sista veckan på praktiken, med tre nya reportage som ska tryckas ut =)

Rock on ;)

Kommentarer
Postat av: Svampbob

Hoppas ni hade en trevlig födelsedag! Var lite sjuker(inklusive bakfylla?) Så jag skrev till Chris att jag kommer när jag frisknat till =) Men lite tur att ja inte kom när stora familjen va där,då hade jag blivit svin-blyg,hehe. Hade gött goa mänscher!! Svampbob Style

2011-03-22 @ 08:55:50
Postat av: Roza

lugnt vettu =) krya på dig! <3

2011-03-22 @ 18:43:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0