tiiisdag

Tisdag brukar vara min sämsta dag, men idag vaknade jag pigg och redo för en produktiv arbetsdag. Kan ha att göra med att snälla Vera var här igår och satte i löshår på mig =)

Smart ass som jag är beställde jag ju vågigt hår. Till mitt försvar såg det inte SÅ lockigt ut på hemsidan men men, jag är inte kräsen, det funkar bra det med. Jag har ju aldrig haft så lockigt hår förut så.

I helgen hade vi besök av Nexi. Det fick dock avslutas tidigare än planerat då fröken var OMÖJLIG att gå ut med, speciellt ihop med ett barn. Kul att se en doberman och en fyraåring bråka om pinnar...inte.






ni får nöja er med mobilbilder sålänge,
men visst syns det hur vi trivs =)


Nexi, in action


kompisarna <3


Nästa gång ska jag och Nexi vara barnlediga och då jävlar!




Take care!

Kommentarer
Postat av: Malin N

Så söt hon är, vovven :) Men en renrasig dobbis är hon inte på långa vägar ;)

Schysst av dig att träna med henne :)

Ska bli spännande att se dig i ny frisyr ;)

Kram

2011-03-16 @ 08:15:22
URL: http://ismaochunni.blogspot.com
Postat av: matilda

tisdagar är min absolut värsta dag också!

2011-03-16 @ 10:11:29
URL: http://annaclaratilda.blogspot.com
Postat av: Anonym

Malin: ingen aning, men bilderna är ju inte så bra plus att ja, nosen ser så lång ut för att hon är så brun, men som sagt ingen aning. Go som fan är hon iaf =)



Matilda: tack för titten =)

2011-03-16 @ 19:57:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0