dagens

Vi tog det lugnt idag, Damian och jag. Han fick vara hemma från dagis och istället följa med mig till skolan där jag skulle göra färdigt mitt arbete.



bolibompa =)


Sen var det ju så att klassrummet skulle låsas och ingen extranyckel fanns, så  det var bara att packa ihop och dra hemåt, utan något färdigt arbete...

Väl hemma ryckte vi upp oss och åt lite glass på baksidan.


där, gott folk, har ni - glassen



med oss var även Kotten



den bor bakom allt bråte,
tycker om kattmat

och att ligga i gräset


När Chris kkom hem åkte vi till Biltema.



Damian fick en ny cykel,
utan stödhjul



Take care!

Kommentarer
Postat av: Anna

Va härligt med en liten kotte i trädgården, de är ju bara för söta :)

2011-05-28 @ 01:21:01
URL: http://www.novalajnen.blogspot.com
Postat av: Roza

Anna: ja, vi brukar ha ganska många på besök. Hoppas denna dröjer sig kvar, supermysigt!

2011-05-28 @ 22:24:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0