laddad

Idag kommer bli en bra dag. Inte bara det att min mamma kommer på besök (= barnvakt) och jag ska åka till Karlstad och träffa goa vänner suga in kaffedoften. Och inte har jag haft en god natts sömn heller. Nej, det är konstiga saker som kan göra en glad och ladda ens batterier.

Jag hittade en ny serie igår. American Horror Story. Den hade fått bra betyg på Imdb så vi chansade. Såg ett avsnitt, sen det andra och det tredje. Alltså, jag vet inte vad det är men jag blir helt jävla lyrisk när jag hittar något bra inom skräckgenren. 



http://www.imdb.com/title/tt1844624/









Mannen skulle upp och jobba så kan bangade ytterligare ett avsnitt eftersom klockan var mycket men jag bäddade ner mig i soffan och skulle bara se ett avsnitt till. Jo men ett till då. Och ett till. Men nu är det bara ett kvar så va fan...

Sju avsnitt avverkade jag igår kväll och klockan var nog nära tre när jag äntligen släckte ner. Jag tänker inte ljuga och säga att jag inte ångrade mig i en bråkdels sekund när Damian tjoade sitt "jag har sovit fääääärdiiiiigt!!!" när klockan var....inte vet jag men jävligt tidigt i alla fall. Men det gick över fort. Bra skräck gör mig lycklig på något märkligt vis.

Jag parkerade Damian i soffan, satte på en film och låg och kramades och slumrade några timmar. Nu ska vi äta brunch och lille herrn har beställt pannkakor.



Peace!

Kommentarer
Postat av: Sofia

oooh, kollar du också på den. skitbra.

2011-12-12 @ 16:30:33
URL: http://ffij.tumblr.com/
Postat av: Lilyana

Japp, aaasbra! Älskade senaste avsnittet, snopet!



2011-12-14 @ 15:20:40
Postat av: Jolie

Skit bra serie. Vi ser den här med :-) Laddar ner den varje varje vecka :-) Men nu var det uppe håll tror jag?!

2011-12-19 @ 13:17:43
URL: http://mammajolie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0