på östfronten inget nytt

Längtar efter en förhoppningsvis ledig helg... Här hemma händer inte mycket, inspirationen är i bott. Jag har inte ens orkat ladda kamerabatteriet. Suck.

I alla fall har vi lite pyssel att visa upp.




dagisbygge


Damian har ett gosedjur, Micki, som är hans snutte. Micki får dock inte följa med till dagis eftersom han har lite svårt att hålla sig i facket där gosedjuren ska vara. Istället får Micki nu ett eget dagis som han kan vara på och leka med sina egna kompisar i, under tiden Damian är borta.
Alla nöjda och glada.



Guldskatten heter dagiset
bokstäverna är "dekorerade med
bloddroppar för det är coolt"



Imorgon är vi lediga. Jag ska städa Damians rum...själv. Vi har förhandlat oss fram till det då vi inte kunde enas vid vilken film vi skulle se ikväll. Jag ville jättegärna se på Horton hears a who och Damian ville se allt annat. Så jag mutade.
Nu tror ni att jag är dum som gick med på detta men det är egentligen en mega win. Nu får jag ju städa hans rum själv utan att han lägger sig i eller tar hundra år på sig och det blir en massa tjafs. Vi "ska" städa tillsammans för han ska ju plocka upp efter sig, men ibland blir det för mycket och då hjälps vi åt och det är helt ok men det går ju fan så mycket snabbare och blir bättre om jag gör det själv.

Jaja, trevlig helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0