and there was light

Damian och jag trotsade regnet och drog iväg till loppisen där jag sett en sådan lampa jag behövde till min orangea kåpa. Även han hittade några fynd och väl hemma var det dags för målning.


slipa först,
med lilla herrn som stöd




med ansiktsmålning och
Cedevita höll han koll på mig




under tiden lampan torkade passade
jag på att måla lite annat
som såg ut att vilja bli vitt




nu har jag en orange lampa!



Jag är så nöjd! En sån här lampa har jag velat ha jättelänge och nu sprider den sitt mysljus i köket. Imorgon, nya projekt...



Peace!


Kommentarer
Postat av: ida

kul me loppis.. kan snart starta en egen.. gjorde en blogg för allt vi ska göra oss av med



http://varanvindsrensning.blogg.se/?tmp=07215957

2011-09-07 @ 22:33:29
Postat av: Roza

Såg det =) Nice!

2011-09-08 @ 15:30:22
Postat av: Kajsa

Åh vad fint du pysslar! Hoppas vi kan ta oss iväg o hälsa på i höst. Har varit mkt nu. Kram!!!!

2011-10-11 @ 12:10:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0