back in krp-day

Idag tog Damian och jag bussen till Karlstad. Jag skulle hämta ett paket som kommit till jouren där istället för nya adressen. Dyrt schampo blev det...

En härlig dag helt enkelt. Fick träffa mina bästa <3, Dennis och Sofie. Damian fick träffa Nova och leka lite. När vi kom tillbaka till Karlskoga mötte Chris upp oss i centrum och vi gick till Harrys och åt middag. 



Damian var supernöjd,
han fick en barnmeny med pyssel,
glass till efterrätt
och en nalle i present!



lilla muppen



Sedan gick vi hem. Chris hade cykel så Damian fick åka på pakethållaren när han blev lite lat, men vi ledde cykeln så sätt inte i halsen nu.

Saknar mitt krp men det var ändå skönt att komma hem.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0