snöhelvete

Ja, som de felsta andra rasar jag över vädret. Men jag har haft en asbra helg så egentligen gör det inte så mycket. Fast snön får ju gärna vara borta imorgon då.

Igår åkte jag till Karlstad och min allra bästa Sofie. Laddade inför kvällen med obskyra mängder Happy Kitchen-sushi, bästa sushin. Senare drog vi till Nöjes och Mustaaaaaaasch!













Tredje gången jag ser dem nu och de är så förbannat bra live. Vi fick våra biljetter signerade av hela bandet och jag fick en puss av Ralf. 

Minus för kvällen är som vanligt alla efterblivna, fulla människor. De som inte kan låta bli att vara så förbannat störiga, i vägen, spyaluktande as. Och de som tror att de kan tränga sig före. Nej du.

Ååh egentligen  har jag en massa att skriva, jag är bara så jävla omotiverad. Det är en tornado i mitt huvud. Snart, snart landar all skit och jag kan sorter.

Hoppas ni haft en bra helg!


Peace!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0