som en fura

Ok, jag var i vardagsrummet förut och Chris ställde sig i hallen och fes. När jag gick igenom hallen för att komma till köket så kvävdes jag lite och sprang. Satte mig på en köksstol och märkte att lukten följt efter mig in. Jag reste mig snabbt för att springa tillbaka till vardagsrummet, fastnade med byxbenet i ett lådhandtag och föll till golvet som en jävla planka.
Smack! sa det.
Oh my god.

I en fart av 299 792 458m/s förflyttade jag mig från stående till liggande.

Ungefär såhär:


Jo, jag slog mig men jag bröt typ ihop i ett hysteriskt skratt så tårarna sprutade och Chris trodde att jag grät och försökte lyfta mig i armhålorna, jävla mupp. I alla fall, skrattandes tog jag mig upp, så jävla snopen, och lyckades skratta fram "hahaha jag hahaha måste ringa till Sofie och berätta hahahhaha". Seriöst, den människan vet alldeles för mycket om mitt liv (I will have to shoot you).

Och sen slutade jag skratta och ringde Sofie.

Fan, det var ju något mer jag skulle skriva....men jag glömde nog bort... jag är Doris, ni vet, från hitta Nemo? Precis så.


Peace!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ha ha ha, du är så knäpp!!! Mera Roza åt folket!!!

2012-04-19 @ 21:37:24
URL: http://ismaochunni.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0