Damiandagen

Klockan fyra imorse vaknade han. Vi skulle hämta paketen och sjunga. Det var ju ljust (note to self: införskaffa mörkläggningsgardin snarast) och då är det ju dagen. Som tur är lyckades han somna om efter många om och men. 

Halv sju var det dags igen. "Nu ska ni gå ner och  hämta mina paket så går jag in på mitt rum och sover räv." Bara att göra som lille herrn befaller! När vi sjungit klart och han öppnat alla presenter gick vi ner. Han fick lera, ett Star Wars-svärd, en Nninjago, en Bayblade och LasseMajas Detektivbyrå-pysselbok.

Han grejjade med det i ca 30 min (mest svärdet då) o sa sen "det här suger, när kommer mina kompisar?". När jag förklarade att det var först klockan tre suckade han och satte sig vid tv-n.


































Grattis mitt älskade barn <3




Kommentarer
Postat av: Roger Johansson

Många härliga bilder på en fin och lista rastlös go kille, blir alltid glad över bilder av honom och när jag träffar honom. hjälper när det känns jobbigt och tråkigt ibland im min vardag.

2012-05-05 @ 18:30:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0