laddad

Fantasktisk helg! Grill på fredagen, kalas på lördagen och söndagen och ledig måndag. Det kan ju inte bli bättre!

I lördags hade vi kalas för Damian. Det var så synd för det var inte så många som kunde komma. Lyckligtvis kom i alla fall hans favoriter, och mina, men helt otroligt nog så tog jag nästan inga bilder. Kom på det sen när det började avrundas. Inga tårtbilder, paket bilder, ingenting... jaja...


äääksjön




systerbus



Sen råkade jag följa med till Karlstad, hahahaha. Favorit i repris med utgång i den bästa staden. En jäkla rolig men lite märklig kväll. 

Chris o Damian kom på söndagen och så drog vi till Nellie o Freias kalas som var väldigt lyckat. På vägen hem köpte vi obscena mängder sushi från bästa Happy Kitchen, mumma. 

Nu är jag redo för en ny arbetsvecka, särskilt när den börjar med en ledig, solig måndag. Det kan verkligen inte bli bättre!

Peace!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0