bad sushi

Igår var vår 10-årsdag. Med jobb/skola/barn så blir det lite svårt att fira på en måndag...så i söndags var Damian med farmor och farfar medan jag och Chris åt god mat på Alfies. Jag åt sallad till förrätt och sen lammfilén, mumma!
Inte världens mest service minded personal dock men gott och fint i alla fall.

För att ändå gotta lite igår skulle vi beställa sushi till middag. Men Happy Kitchen har stängt på måndagar kom vi på. Dumt! 
Jaja, sugna på sushi som vi var tänkte vi at what the hell, vi provar Sushi Koya på wåxnäs...Never again!

Prismässigt matchade de Happy Kitchen, men i övrigt...Bitarna var mycket mindre, inte alls lika stor variation, sojan smakade....inte som på Happy Kitchen iaf, wasabin var svag och nej.....nej, inte bra. Eller alltså, det duger väl men egentligen är det skit om man jämför.

Så, nu vet ni det!

Är hemma idag på grund av...ja i ärlighetens namn för att jag inte orkar sitta och snora i skolan i åtta timmar för att se på film. Då stannar jag hellre hemma och städar och skriver =)

Imorgon är vi lediga och då ska jag passa på att besöka min praktikplats. Från och med måndag och fem veckor framöver kommer jag vara på NWT! Det känns jättekul och spännande men lite nervöst också.

Tips om intressanta saker att skriva om i Karlstad emottages varmt!
Vad vill du veta mer om?
Vad gör dig arg/glad/irriterad?


Kommentarer
Postat av: marie

att det är skit dåligt sandat på norra rud, krp. är rena öknen i jämförelse.

att kommunen borde sätta upp en inhängnad typ på norra fältet för alla som vill släppa sina hundar, och inte vill ha dom lösa annars.

2011-02-22 @ 09:21:34
Postat av: Anna

Skrivtips: Att det inte finns en enda inhägnad rastgård i Karlstad. Jag har en lista här hemma med massor av namnunderskrifter som ska lämnas in till kommunen ang. detta. Det finns ett stort intresse för att få en hundgård, då Karlstad är en enormt hundtät kommun.

2011-02-22 @ 14:50:33
URL: http://www.novalajnen.blogspot.com
Postat av: Anonym

tackar!

2011-02-23 @ 16:26:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0