tillhörigheten

hemma med febrig unge...
Vi har pratat om att han är lite brun, för att han är halvjugge. Detta ledde i sin tur om en
hemma med febrig unge...

Vi har pratat om att han är lite brun, för att han är halvjugge. Det är han själv som tycker att han är det, jag tycker att han är blekfisen incarnated. Dock håller hans "bränna" lite längre =)
Iaf...Detta ledde i sin tur om en diskussion om juggelands vara eller icke vara, om serbien, bosnien och kroatien.

Personligen vill jag inte gärna identifiera mig med någon av dem, eftersom jag anser att jag är jugge. Det var ju Jugoslavien när jag bodde där så...

Senare gick vi till kiosken för att köpa alvedon och Damian försökte övertala mig om att han är frisk, varpå jag påtalade att han är jätteröd av febern.

Då muttrade han: 
- men det är ju för att jag är från bosnien...

Då vet ni det, bosnier är röda.



när man är sjuk får man bädda ner sig
och äta chips även om det är mitt på dagen




Kommentarer
Postat av: Madeleine-Mamma till en i himlen och en på jorden

Hahaha vad söööt!!

2011-03-18 @ 13:28:00
URL: http://middemadde.blogg.se/
Postat av: Anna

Vilken underbar unge du verkar ha :))

2011-03-20 @ 22:35:28
URL: http://www.novalajnen.blogspot.com
Postat av: Anna

Vilken underbar unge du verkar ha :))

2011-03-20 @ 22:36:27
URL: http://www.novalajnen.blogspot.com
Postat av: Roza

tacktack =)

2011-03-21 @ 07:10:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0